AktualnościReklamaZastosowania dronówZe Świata

Drone-vertising na przykładzie restauracji Wokker. Nowoczesny rodzaj reklamy z użyciem dronów.

Drony reklamowe (drone vertising) - Restauracja Wokker

Restauracja Wokker mieszcząca się w Moskwie znalazła znakomity innowacyjny sposób na zareklamowanie się pracownikom biurowym. W skrócie: drony (koptery) z podwieszoną tablicą z aktualnym menu restauracji latają wokół szklanych biurowców. Okazuje się, że nie tylko wzbudzają sporą sensację, ale również przekładają się na realny wzrost sprzedaży i to o 40%!

Za całą kampanię odpowiada rosyjska agencja kreatywna Hungry Boys (prawda, że nazwa idealna do reklamowania restauracji?;), która do akcji marketingowej dla restauracji użyła 10 kopterów z podwieszonymi pod nimi mini-billboardami graficznie nawiązującymi do starych filmów. Drony krążą w okolicach przeszklonych biurowców i zwracają uwagę pracowników. Całość akcji ma charakter bardzo lokalny, ale za to zainteresowanie wzbudzone dronami jest wystarczające, żeby przyciągnąć głodnych klientów do Wokkera. Czas lotu dronów lotu jest krótki, ale całość została dobrze przemyślana, bo koptery podlatują do okien w porze obiadowej i dzięki temu działają skuteczniej niż inne rodzaje reklamy.

Współzałożyciel restauracji Wokker – Alex Gisak – był tak zadowolony z efektów tego specyficznego drone-vertisingu, że już zaznaczył chęć wykorzystania dronów w przyszłości do dostaw posiłków z jego restauracji.

Poprzedni

Polski dron Manta od WB Electronics

Następny

Fotokite - foto-dron na smyczy

Brak komentarzy

Skomentuj artykuł

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *