AktualnościAplikacjeZ Polski

Platforma wymiany zleceń Akademii UAV

Wystartowała nowa platforma wymiany zleceń w branży dronów, której administratorem jest firma Akademia UAV z Warszawy. Główna idea opiera się na stworzeniu branżowego marketplace i połączenia usługodawców dronowych z klientami a także na przekazywaniu sobie zleceń pomiędzy samymi „droniarzami”.

Korzystanie z platformy Akademii UAV jest nieodpłatne. Usługodawca, który zdecyduje się założyć darmowe konto w serwisie może zaprezentować się szerzej potencjalnym odbiorcom: opisać swoje portfolio, oznaczyć dominującą usługę, na której opiera swoją działalność, dodać opis firmy, dane kontaktowe, oznaczyć się pinezką na mapie, a także wskazać link do swojej strony internetowej. Dzięki temu potencjalny odbiorca ma konkretne dane na temat wykonawcy zgrupowane w przejrzysty sposób.

Odbiorcą tudzież klientem może być np. duża firma wykonawcza, która szuka podwykonawców do realizacji lub inna firma dronowa chcąca przekazać zlecenie lokalnemu „droniarzowi”, którego dzieli mniejsza odległość od miejsca wykonania danego zlecenia i będzie to dla niego bardziej opłacalne. Czy to w branży geodezyjnej, inspekcyjnej, czy w przypadku klasycznych usług foto/wideo odbiorca może przeszukać bazę danych firm lokalnie i znaleźć odpowiedniego wykonawcę.

Akademia UAV

Na ten moment administrator dał możliwość wyboru jednej z pośród kilku głównych kategorii działalności dronowych:

  • Fotografia-Video
  • Geodezja-Budownictwo
  • Inspekcja obiektów
  • Termowizja
  • Transport materiałów

Usługa „łączenia” usługodawcy z klientem jest bezpłatna a firma Akademia UAV deklaruje, że nie zamierza pobierać za to żadnych opłat. Dane kontaktowe do każdego droniarza lub firmy z branży BSP, która zdecyduje się założyć konto w platformie – będą ogólnie dostępne dla odbiorców, a sam proces rejestracji jest krótki i intuicyjny (na wszelki wypadek procedura krok po kroku jest dostępna tutaj). Administrator prosi o dane nr pilota i/lub operatora z systemu rejestracji ULC oraz adres e-mail z tegoż systemu – są to dane dobrowolne, w pewien sposób weryfikujące tożsamość operatora i jego wiarygodność, ale i bez nich możliwa jest rejestracja konta i umieszczenie „wizytówki” firmy na platformie. Należy zwrócić jedynie uwagę przy wyborze rodzaju konta: zalecany jest „Użytkownik indywidualny lub firmowy”, w którym można określić swoją lokalizację za pomocą pinezki i posiada pełną funkcjonalność (konto o nazwie „Administrator zasobów firmowych” to konto dla partnerów Akademia UAV mających w ofercie kursy na drony tej firmy).

Dla osób zapisanych do bazy danych firm Akademia UAV przewiduje wysyłkę newsletter’a związanego z samą platformą (nowe usługi/zlecenia na platformie, poszukiwani wykonawcy itp.). W przygotowaniu są kolejne funkcjonalności, które systematycznie będą udostępniane.

Zależy nam by firm usługowych było na mapie jak najwięcej, co spowoduje, że Klienci realnie znajdą tam wykonawcę, u którego zamówią usługę. Zapraszamy do skorzystania z tej formy promocji swoich usług.

– Karol Cheda, Członek Zarządu Akademii UAV

Jeśli treść powyższego artykułu była dla Ciebie przydatna lub ciekawa możesz postawić mi kawę, którą uwielbiam i motywuje do dalszego pisania ;)

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Poprzedni

Jak wybrać drona?

Następny

Jak latać dronem w strefach MCTR (lotniska wojskowe)?

Brak komentarzy

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *